Mijn stage in Palermo - Reisverslagen van Tessa Feer - WaarBenJij.nu Mijn stage in Palermo - Reisverslagen van Tessa Feer - WaarBenJij.nu

Mijn stage in Palermo

Ik vertrek op 7 Januari 2013 richting Palermo om daar stage te lopen op een kinderdagverblijf voor Afrikaanse emigranten en kansarme gezinnen. Ik ben hier tot 31 Mei 2013 en verblijf hier met 3 andere klasgenoten in een appartementje. We moeten hier zien te overleven zonder wasmachine, vaatwasser en met maar 2 gaspitjes haha. Ohja en we moeten ons zien te redden in het Italiaans. We krijgen hiervoor in Palermo 5 dagen per week, 2 uur per dag Italiaanse curus (die wordt gegeven in het Italiaans heuul handig). Maarr ik heb er natuurlijk echt superveel zin in! Als het jullie interesseerd kunnen jullie hier mijn reisverslagen bijhouden:P

Ciao Ciao!

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

Make a difference

03 Mei 2013

Vacanzeeee!

07 April 2013

Genieten

15 Maart 2013

Harlem shake

03 Maart 2013

Ciao gente di Olanda!
Tessa

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8211

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Mijn stage in Palermo

Landen bezocht: